no2morrowlandXL

Quoted post

Gast

2014-02-25 06:26

Mij best. Of beter naar de maan. Hebben we geen last meer van. Maar ik vraag me af hoe lang de 10 duizenden arme mensen in Brasilia die van de vuilnisbelt leven aan de rand van ziekte en dood pikken dat een horde festival toeristen de draak steken met hun armoedig leventje

Reacties

Gast

#670 Re:

2014-02-25 12:41:37

#669: -

Je vergeet dat ze dan al die dakloze ineens echt werk gaan geven.

Wat de doorsnee coke snuiver en pillenslikker niet snapt, is dat TML binnen enkele jaren niet langer een Belgisch product zal zijn.

Wie de geschiedenisboeken van ID&T opdoet zal dat wel snappen.

Het begon met Mysteryland, waar men het ook heel groots zag, maar na protest moest men daar ook verhuizen naar een afgelegen vliegeveld.

Nu heeft men daar ook een betere lokatie voor gevonden, maar het geeft wel aan dat de heren het alleen maar groots zien, in twee landen die maar een zakdoek groot zijn.

Dat men die feesten nu ook organiseert aan de andere kant van de planeet maakt alleen maar duidelijk dat men binnen no-time de lage landen zal verlaten en men dan nog enkel de spin-offs heeft.

Wees allen slim en zorg ervoor dat TML een mooie nieuwe lokatie kan vinden (desnoods in Doel) want De Schorre is echt geen goede lokatie.

ikke ikke ikke en de rest kan stikken

#678 Re:

2014-02-27 15:40:19

#669: -

dat doen ze nu toch ook met het WK voetbal?