Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.

Quoted post

de heksenjager ontmaskerd

#85 @E.V.R.M.

2014-02-17 13:34

De heer Jepsen trekt de afgelopen jaren ongestraft een spoor van vernieling door het land en komt overal mee weg. Hij maakt meer kapot dan je lief kan zijn.
Het excuus autistisch te zijn is niet genoeg. Ik vind het daarom ook niet onterecht dat gezien zijn lasterpraktijken in relatie tot personen en vele instanties en overheden hij via zijn eigen naam kan worden gevonden op het internet.
Ter bescherming van diegenen die hem hebben getracht te helpen zou het inleidende deel van zijn GGZ dossier openbaar moeten worden gemaakt. Dit zou zaken in perspectief plaatsen. Hij heeft er zelfs een website:
http://klokkenluiders2013.wordpress.com Niels Jepsen.
Een vreemde naam voor een site overigens daar een klokkenluider niet uit eigen maar in het algemeen belang dient te handelen en zijn naam niet verbergt. Anders is het niet meer dan anoniem lekken (wat ik hier dus doe).

@ Get Alive -2 het is L.S. Niels Jepsen (niet Jespen)

Reacties


Gast

#87 Re: E.V.R.M.

2017-03-28 09:28:14

#85: de heksenjager ontmaskerd - @E.V.R.M. 

 Niels leiff Sven jepsen.

Dus tja de waarheid achterhaalt het wel

#89 Re: E.V.R.M.

2019-01-07 13:42:47

#85: de heksenjager ontmaskerd - @E.V.R.M. 

Medewerker sociale zaken Arnhem ontmaskerd, want haar zoon is autist, de man is getrouwd met deze man, maar de moeder(ellen friederichs) van daniel friederichs zei zelfs tegen haar zoon toen deze zichzelf wilde doden, dat hij zijn spaargeld maar eerst aan haar moest storten, wat zeer ernstig is, nadat Daniel beschermd werd door personen, ging ze zaken schrijven over de bovengenoemde persoon, want deze wilde Daniel juist beschermen, ik ben daar als getuige bij geweest

Krikke was toen verantwoordelijk als burgemeester Arnhem, maar ook wethouder Michiel van Wessem, wilt u meer weten over Ellen Friederichs vraag het gerust, want er zijn alle bewijzen nog van, zoals geluidsopname dat haar zoon dat verteld, dat ze zijn spaargeld wilde hebben...