Stop Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell

Quoted post

RobvG

#26

2011-07-02 13:26

Heb lang getwijfeld om mijn handtekening te zetten, het is heel confronterend wat zij doet, tegelijkertijd is het hypocriet om te ontkennen dat hetgeen wat zij doet met dieren dagelijks binnen de industrie gewoon is, en geaccepteerd wordt. De methode om dit te aan te tonen, door het zelf zo provocerend mogelijk te doen vind ik echter smakeloos en zelf onterend. Maar ik twijfel.

Reacties


Gast

#33 Re:

2011-07-02 22:49:14

#26: RobvG -

hoi rob

ik kan me jouw gevoel en reactie heel goed voorstellen maar ik denk persoonlijk dat er toch een wereld van verschil ligt tussen de voedsel en kleding industrie waarvoor vee geslacht wordt, dan de manier waarop deze mevrouw een huisdier slacht en vilt.

voedsel en kleding hebben we nodig, en daarvoor onder andere heeft God ons ooit het vee gegeven, maar eerste vereiste is (vind ik) dan wel dat een dier een dierwaardig leven heeft en op een zo snelle en pijnloos mogelijke manier wordt gedood.

huisdieren zijn er voor het plezier en vriendschap, die ga je niet op zo'n manier doden en verwerken als deze katinka doet.

je hebt me wel aan het denken gezet met je reactie, en nogmaals,  er zit heel veel waarheid in jouw woorden maar toch vind ik dat je dit  soort dingen niet kunt en mag doen met huisdieren.

als  slachten en verwerken van dierproducten niet je beroep is, blijf dan met je tengels van dieren af.

zo zie ik het althans.

groetjes, krabjuh


Gast

#218 Re:

2014-05-05 05:10:24

#26: RobvG -

Aandacht vragen kan ook op een andere manier. Om dieren daar voor te doden is gewoon ziekelijk. Juist door het doden van dieren geeft zij aan dat het vrij normaal is. Het werkt juist het tegenovergestelde.


Gast

#278 Re:

2014-07-08 14:05:50

#26: RobvG -

die hoer moet dood