Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Quoted post


Gast

#18

2014-02-07 22:23

Get a life vuile profiteurs!!! Ne mens da hele dagen thuis zit te leven van den dop en trekt geld terug van de belastingen en ne hard werkende mens zou als maar meer belastingen en zo moeten betalen. Als die politiekers eens de helft van hun loon zouden afstaan dan zouden we al miljoenen kunnen besparen. En waarvoor betalen wij? Om te zien dat al ons geld op straat gegooid wordt of naar het buitenland vertrekt. 1 dag de boel plat leggen is niet genoeg mensen. We moeten de harde aanpak nemen en eens enkele weken de boel plat leggen zodat ze eens voelen wat ze zouden zijn zonder ons.

Reacties

denkerwatvan*

#767 Re:

2014-02-12 18:13:44

#18: - Van die ministers heb je gelijk !  Maar waarom al de doppers over 1 kam scheren?  Ik was 51, toen ik zonder werk viel, in 2007. heb omscholing gedaan en werk nu als pwa tuinman sinds 2009. Dat ik geen belasting betaal, is omdat mijn jaar inkomen zo hoog is, dat ik geen belastingen moet betalen! Trek trouwens ook niet terug!   Wou dat ik 1.000.000€ belastingen kon betalen!  Vanwege een  arbeider die 33 jaar aan 1 stuk heeft gewerkt!  Rijtaks in de brandstof verrekenen zou een mogelijkheid zijn! In Polen is dat ook zo. Veel rijden=veel betalen! En laat de buitenlanders maar een vignet betalen. Wij moeten dat binnenkort ook gaan doen. Zelfs als eu burger in DE EUROZONE!!