Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Quoted post

Monkey land

#3 Wanneer is het onze beurt

2014-02-07 15:13

Wij Belgen zijn veel te braaf.we slikken alles en knikken maar!
Iedereen zit thuis te klagen over onze ministers en regeringen, die ons dagelijkse bestoken met nieuwe belastingen en dwaze wetten!
Dit alleen om hun zakken te vullen en ons beter te kunnen controleren.
Wij leven niet in een vrij land, maar een dictatuur! ( zie Rusland, Noord Korea,...)
In andere landen gaan de mensen op straat en laten Hun stemmen horen.
Vergeet niet dat de bevolking de macht in handen hebben.
Daarentegen, criminelen, meestal komende uit het buitenland, worden onmiddellijk vrijgelaten, door plaatsgebrek, onvoldoende ellementen, procedure fouten,etc...
Hoelang nog, hoelang moet dit nog doorgaan?
Binnenkort zullen wij geen geld, huis, werk,vrijheid meer hebben....

Reacties

Shit land

#567 Re: Wanneer is het onze beurt

2014-02-10 08:10:20

Theo

#822 Re: Wanneer is het onze beurt

2014-09-09 12:45:50

#3: Monkey land - Wanneer is het onze beurt 

 gelijk heb je .Ik probeer al de ontevreden Belgen te groeperen .Als ik aan 1mj raak start ik met een politieke partij. Wil je meedoen ? Wat wil je verandert zien en ken je nog mensen die voorstellen hebben of zich kandidaat in de partij willen stellen.

Mijn punten.Minder geld voor koningshuis.50% minder politiekers in dit land. Vereenvoudiging administratieve rompslomp,mogelijkheid te stemmen via id card reader,pensioen mogelijk vanaf 60 mits bijkomende stortingen of pensioenspaarformule. Onafhankelijke commissie voor aanvaarden inroepen  procedurefouten. criminelen van buitenlandse origine worden het land buiten gezet zonder pardon na een 2de ernstig misdrijf. De toegang word dan definitief ontzegt. Betere begeleiding werklozen.(Op vrije basis gedurende 2 jaar, daarna verplichte begeleiding of omscholing).strenger asielbeleid. Betere opvolging van geldstromen  voor hulpacties tsunami ...Vermindering van allerlei ondoorzichtige geldsubsidies.(groen certificaten, zonepanelen .........

Verenigingen krijgen gratis materiaal /lokaal ter beschikking. Wel met verantwoordelijkheid om dit in optimale staat terug te bezorgen.

Optimaal gebruik van openbare gebouwen.

afschaffing zitpenningen in intercommunales (het uitgespaarde geld komt ten goede van de consument)

sociale begeleiding : men mag niet blijven hangen in het vangnet. begeleiding zodanig dat de meeste mensen voor zich zelf kunnen zorgen.

Beter opvolging van medische kosten en dossiers.

Een gelijkmatige spreiding van het vliegverkeer (bevoegdheid hiervoor valt buiten de rechtbank)Zij die toch zwaar willen  protesteren (ikke en de rest kan stikken betalen maar 50% meer voor hun vliegtuigticket).Beperkte nachtvluchten en rechtstreeks dialoog met alle betrokkenen en niet via advocaten en andere.

Verbetering openbaar vervoer (betere parkeergelegenheid).Haalbaarheidsstudie project Leuven/Brussel/Aalst/Gent /Oostende zonder bestuurder bxl Oostende in 30 minuten.Is mijn paradepaardje .theorie zit in mijn hoofd Volgens mijn schatting goedkoper dan 1 extra baanvak. Dit zou een wereldprimeur zijn.

Verbetering naschoolse opvang

criminelen krijgen werkstraffen

vermindering belastingen (in eerste instantie btw op eigen produkten ) goed voor economie. Zal wel tegenwind krijgen van de EU

Stoppen van allerlei subsidie (zonepanelen,isolatie ...)dit alles gaat gepaard met een administratieve rompslomp en kost handen vol geld. Gewoon direct samenwerken met de producenten (EU zal ook hier niet akkoord zijn .)

50% minder EU bijdrage

Ondernemen en werkgelegenheid creëren  moet aangemoedigd worden 

Nog ideeën laat maar komen