Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post

Netsurfer

#3226 Re: Niet zo zeiken

2014-01-23 18:00

#3217: pascal2489@gmail.com - Niet zo zeiken

Er zijn genoeg zaken waar de regering op kan bezuinigen waardoor de gezondheidszorg voor de burger betaalbaar word. Neem bijv. Defensie waar men niet zo gek lang geleden tig JSF's heeft gekocht van iets meer als 1 miljard euro. Hebben wij dat nodig? Alleen voor die buitenlandse rot-oorlogen die ons duizenden euro's kosten. Op dat punt denk ik dan: wat vind de overheid belangrijker? Voldoende wapentuig kopen om daar een paar verkenningsvluchten te kunnen uitvoeren? Of de burger die nauwelijks tot helemaal niet meer zijn medicatie kan betalen wat in sommige gevallen van levensbelang is? Ik kan niet op het prioriteitenlijstje kijken van onze overheid maar geloof er geen snars van dat ze nergens anders op kunnen bezuinigen dan de gezondheidszorg.
Ik noem het pas 'zeiken' als de burger geen nieuwe iPhone meer kan kopen door de bezuinigingen of andere overbodige rommel die niet tot de eerste levensbehoeften gerekend kan worden. Gezondheidszorg is gewoon belangrijk voor iedere burger en als die niet meer te betalen valt heeft men alle reden om hiertegen te protesteren.

Reacties


Gast

#3229 Re: Re: Niet zo zeiken

2014-01-23 18:02:51

#3226: Netsurfer - Re: Niet zo zeiken

Wil je er iets aan doen. Ga de politiek in.

Doe je dat niet. Stoppen met zeiken!