Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post


Gast

#14

2014-01-22 07:21

Het lijkt me zinniger om op facebook en andere sociale media sites, iedereen op te roepen om de zorgverzekeraars en de regering een mail te sturen dat we er klaar mee zijn.

Het initiatief om een mail te sturen naar de eigen individuele verzekeraar om ook een moelander verzekering van €69,00 te bedingen, kan ook slagen als heel veel personen die mail willen sturen. Dan neemt een van de politieke partijen dit standpunt wel over. Gaat gemakelijk via de site van de verzekeraar. Ik heb die mail in ieder geval wel gestuurd en ben nu in afwachting van een reactie.

Reacties


Gast

#175 Re:

2014-01-22 17:19:33

#14: -

Ik ben het met U eens maar helaas zal ook zo'n actie niet veel helpen.

ALLES wat er op politiek gebeurd, en veel van wat er op overig bestuurlijj k gebied gebeurd is GEPLAND, gepland door d ILLUMINATIE, ook wel BILDERBERG GROEP genoemd.

14 families die al generaties lang veel middelen inzetten om gedurende decenia hun plannen door te drukken.

Grote groepen mensen worden "bestuurd" zonder dat ze het idee hebben bestuurd te worden.

Ook het "idee", dat U, of ik, als individu ons eigen bestaan VOLLEDIG in de hand hebben is ons AANGEPRAAT door de jaren heen.

Al eeuwen is de ILLUMINATIE actief, en daarin schuwden zij geen enkel middel, zelfs Hitler was een INSTRUMENT zonder dat hij het wist, hij waande zichzelf een groot strategisch genie, en een geweldig heerser.

Methods veranderen, maar het einddoel van de ILLUMINATIE blijft hetzelfde, 1 wereldorde, gevormd door leden van die 14 families, een wereldorde die over de gehele wereld volledig zeggenschap heeft.