Neen tegen een moskee in Ninove!

Quoted post


Gast

#250

2014-01-18 16:55

Waarom al die moskees hier in de buurt ? Da die zwarte apen naar hun eigen land gaan, daar hebben ze moskees genoeg ! Ik woon er zo naast enen ! Ik heb er genoeg van ! Buiten zeg ik gemeend ! Ik haat die soort ! En ze krijgen alles toe, gelijk welke klacht dat ge indient ! Profiteurs !

Reacties

Marnix

#252 Re:

2014-01-19 09:52:01

#250: -

Ik kan uw angsthaat begrijpen.

Om kort en bondig te antwoorden, het zit hen in het maatschappelijk systeem van de islam. Laat er ons van uitgaan dat het natuurlijk evenwicht bij geboortes: 50% mannen tegenover 50% vrouwen is. Bij ons is dat ook zo bij een monogaam huwelijk/samenwonenden, één man tegenover één vrouw. De islam aanvaard deze verhouding niet en stelt 1 man tegenover 4 vrouwen, een keuze voor "polygamie". In dat geval zijn er 3 mannen die aan geen vrouw geraken!!! Dit wil zeggen, dat in de islam 3/4 van de mannen geen normaal seksueel leven kunnen opbouwen. Rekening houden, dat vrouwen voor het huwelijk "gekocht" worden. Er zijn jonge mannen die dat niet kunnen, bij gebrek aan kapitaal. Daarbij is het "teveel aan mannen" ongewenst en hebben ze, ze liever ver weg, mogelijk als jihadstrijder in een godsdienstoorlogje met de belofte en uitzicht op 72 maagden in het paradijs.

Dus moeten ze aan geld zien te komen of een vrouw ontvoeren/verkrachten of een man doden om zijn vrouw(en) als buit op te eisen. Dat is het wereldspel dat vandaag gespeeld wordt in het Midden-Oosten en Afrika in de naam van de godsdienst. Bootvluchtelingen, allemaal mannen! Oorlogsvluchtelingen, oude mensen, vrouwen en kinderen, die komen terecht in tentenkampen. Zij die te laf zijn om hun land te verdedigen (landverraders), zoeken hier hun heil en bescherming en protesteren als hun aanvraag afgekeurd wordt uit angst vermoord te worden bij terugkeer...

En het spel van de "polygamie" kan nu HIER opnieuw beginnen, gedragen door het gedachtengoed van de islam en gestimuleerd door de moskeeën en getolereed door de EU en de open grenzen, dit tot de totale vernietiging van ons landje is bereikt.

Ik denk aan mijn kinderen en kleinkinderen...  Dus geen islam of totalitaire ideologie in Vlaanderen! En wie dat durft te zeggen is een racist.