Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post

Gast

2014-01-11 13:20

Mensen is het jullie ook niet opgevallen dat teresa geen één foto met haar broertje op facebook heeft staan??? waar ze heel veel van houd??
En is het ook niet raar dat ze haar rekeningnummer op facebook zet??
Ik heb de twijfels dat ze misbruik maakt van mensen die in haar verhaal geloven en geld storten op haar rekening.
Ik heb het verhaal van beide kanten geluisterd en de genen die die avond in de cafe waren vertellen dat claudio erg aan het storen was en verschillende mensen bedreigde.
en als ik nu aan de coke en alcohol verhaaltjes denk denk ik dat het toch waar is.
Want ik weet nog dat teresa met haar dochtertje vorig jaar bijna elk dag in dat cafe kwam en spelletjes speelde op de pc.
en nu zegt ze dat het altijd een slecht cafe is geweest enz enz.
Dus mensen denk 2 keer na voordat je stemt of geld stort op haar rekening.
groetjes Rocco siffredi

Reacties

Gast

#497 Re:

2014-01-11 15:16:55

geen ballen om echte namen te zetten laffe honden. Grts Black Magic

Gast

#540 Re:

2014-01-12 20:01:43

#496: -

claudio was gek van zijn zus en petekind,dat werd mezelf door claudio verteld!haar rekeningnr is via ander pas geopend,dit is niet haar persoonlijke nr. ookal kwam ze daar veel,iedereen weet dat deze cafe al jaren een beruchte cafe genoemd word,oa voor drugs-buitenlandse vrouwen ed......iedereen zijn ding of je daar binnen gaat of niet,maar doe nu niet alsof het een goede cafe is,en idd mss was cla agressief od dat weet niemand zeker,nog geen reden om hetgeen daar gebeurd is!alstublieft,denk na wat je schrijft............je kan/mag een mening hebben maar hier mensen zo de grond mee inboren......ik hou zielsveel van mijn broers maar heb ook geen foto's van ons prive............wel familiefoto's dus wat heeft dat er nu mee te maken