Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Quoted post


Gast

#28

2014-01-10 11:32

Ik snap niet waar jullie die onzin vandaan halen.Wij hebben zo'n 3 jaar geleden 2 grijze roodstaarten bij hen gekocht.en deze beesten zijn super gezond en super lief en ze kletsen ons de oren van het hoofd af.
IEMAND DE KROON VAN ZIJN HOOFD HALEN IS WEL HEEL MAKKKELIJK.Check deze video's maar de eerste link is Lucky en de 2de link is Lady
http://www.youtube.com/watch?v=4j0vn3M7bt4

http://www.youtube.com/watch?v=nPBkK4fuz_I

Reacties

gast

#32 Re:

2014-01-10 15:43:53

#28: -

Dit zijn uitzonderlijke verhalen bij deze meneer , gelukkig is het bij u wel goed gegaan,

Zijn ze getest , heeft u ze opnieuw getest , want een test geeft bij deze meneer geen zekerheid.

Hoop dat u veel goed en mooie momenten nog zult hebben met de vogels.

Maar weet wel dat dit al jaren speelt en het op het ministerie bekend is qau ziektes enz.

Me

#34 Re:

2014-01-10 22:31:06

#28: -

Godzijdank dat jouw twee vogels gezond lijken! 
Heb je ze getest op ziektes?  En tuurlijk het hangt helemaal van de papegaai zelf af hoe zij het leven oppakken en hoe tam ze worden. Eens. Maar dat jij geluk hebt gehad wil toch niet zeggen dat honderden andere mensen zwaar gedupeerd moeten worden. Het verdriet het geld, de beestjes zelf die daar geen beste start doormaken als ze het overleven.
Denk niet alleen aan je zelf, maar kijk eens wat verder dan je neus lang is, en lees maar eens goed naar andere verhalen van mensen. Jouw succes verhaal is een uitzondering.
En mocht een van je twee knapperds ooit zomaar ineens omvallen......dan geven ze geen thuis meer hoor bij Dennis.
Zolang jij met flappen zwaait is klant koning, zodra het geld omslaat in garantie of verhaal halen....kun je het lazerus genieten.
Dus als ik dan bij deze zo vrij mag zijn, ram ik die kroon die ze niet verdiend hebben, vakkundig van het hoofd en hoop ik dat deze toko meer dan snel gesloten is.

Renate

#67 Re: fijn dat je wel tevreden bent

2014-06-05 13:35:17

#28: -

Fijn dat je wel tevreden bent over de vogels die je in deze zaak gekocht hebt. Goed om te lezen dat de vogels het ook goed doen en het naar hun zin hebben :-) Wat mijn persoonlijke ervaring met Dennis is, is wel wat minder positief. Diverse malen ben ik in Den Ilp en Den Haag geweest en heb daar te jonge ondervoedde vogels gezien. De reden dat ik niks heb kunnen doen is omdat de vogels net op het randje van ondervoeding waren en ik niet kon aantonen dat de vogels opzettelijk verwaarloosd werden. Diverse malen heeft de dierenbescherming actie ondernomen maar het heeft nog niet eerder echt effect gehad op de verkoop en met name de kweek van de vogels. Daarom teken ik deze petitie, omdat ik de andere kant van de medaille gezien heb over een langer tijdsbestek. Dat neemt niet weg dat ik wel oprecht blij ben om te lezen dat het goed gaat met de vogels die je bij Dennis gekocht hebt en wil je dan ook alle goeds in de toekomst wensen!

/%_

#138 Re:

2015-04-19 11:33:29

#28: -  

 je hebt echt vreselijk veel geluk gehad! Ze zijn hartstikke illegaal!  En heb je ze weer opnieuw getest voor de zekerheid?  Maar in ieder geval niet weer vogels daar kopen!