Geen verplicht rookverbod

Quoted post


Gast

#11

2011-06-13 20:18

Met respect voor de niet rokers, maar de rokers zoals ik zijn ook maar mensen hé...! Ik denk niet dat de niet rokers hun auto aan de kant gaan laten staan, zij zijn dan evenzeer een gevaar voor gezondheid van hun medemens...

Reacties


Gast

#591 Re:

2012-04-25 17:45:00

#11: -

De verhouding is nogal scheef getrokken. Ge gaat toch ook uw wagen niet in een café laten draaien.

Als ik buiten loop ruiken mijn kleren niet naar uitlaatgassen maar als ik in een café kwam moest ik mijn kleren achteraf wel niet meer aandoen zonder ze te wassen.

Kijk maar eens naar de vuile bruine nicotine/teerlaag op alles wat er daar binnen stond. Zo'n laagje zet zich ook vast op je luchtpijp en longblaasjes, zelfst tot in je aders. Ooit al een s een dichtgeslibte kransslagader gezien? Of dacht je dat je er alleen maar longaandoeningen van kon krijgen.

Het verbod is er trouwens gekomen omdat reeds lang was aangetoond dat de negatieve invloed voor de passieve rokers te groot was. Zoiets is steeds een afweging tussen economische aspecten en volkjsgezondheid. Blijven vasthouden aan het recht om iemand anders zijn gezondheid om zeep te helpen is onverantwoord.

Binnen enkele jaren vindt iedereen het normaal.