Neen tegen een moskee in Ninove!

Quoted post

tunnelgraver

#149 racisme?

2013-12-14 13:21

na bijna tien jaar werkzaam geweest te zijn in de metallurgie hoboken,nu bekend als Umicore,tussen rassen van alle aard kan ik enkel maar stellen dat racisme niet bij ons maar bij hen zit.....Ons verdragen ze zowieso al niet, maar zelfs onder elkaar leveren die islamapen oorlog , tijdens de werkuren heb ik persoonlijk mogen meemaken dat een extreme moslimidioot (Marokkaan) een andere (gematigde) islamiet (Turk) tot bloedens toe te lijf ging .......
Een ander geval : tijdens de periode dat Khadaffi nog een groot bakkes opzette zag ik islamieten
die wij als werkmakkers beschouwden (verscheidene jaren) zich plots agressief en vijandig opstelden met zelfs een (korte) vechtpartij tussen twee arbeiders die al jaren samenwerkten...
Moraal : betrouw hen nooit, en zeker niet in je rug , want islamiet blijft islamiet , wat ze ook beweren , het zijn geboren leugenaars en potentiele moordenaars (in de naam van Allah), zelfs vrouwen en kinderen zijn niet veilig (hoe paranoide dit ook klinkt, het is spijtig genoeg de waarheid)....
En inderdaad zitten er enkele zeldzame gevallen tussen die niets liever zouden willen dan die criminele godsdienstkliek te ontvluchten, maar hen wacht de dood, dus moeten zij wel meespelen (Hitleriaans)....
De Islam en al wat erbij komt is dus gewoon een verlenging van het 2eWOorlogse Nazisme....
Nu enkel nog wachten op de uitroeiingskampen....Het is 5 voor 12.....

Reacties


Gast

#171 Re: racisme?

2013-12-17 09:26:17

#149: tunnelgraver - racisme? 

 Waaw, hoeft eigenlijk geen verdere commentaar ! Juiste visie behalve dat het al 5 nà 12 is ! Veel te laat dus, onze kinderen zullen vreemdelingen in eigen land worden en het is niet eens zo veraf !