Neen tegen een moskee in Ninove!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen tegen een moskee in Ninove!.


Gast

#151

2013-12-14 15:20

This is an unnatural and enforced imposition by a foreign, hostile culture!


Gast

#152

2013-12-14 18:33

Mag er niet komen, onder geen enkel voorwendsel.
Ze hebben thuis plaats genoeg, dat ze daar op de mat knielen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-12-14 20:24



Gast

#154

2013-12-14 23:59

mijn reactie is zoals bij zo vele landgenoten, wanneer gaan die grote partijen stoppen met altijd ja te zeggen voor die vreemdelingen.Wij moeten in die Arabische of Afrikaanse landen toch ook geen kerken gaan zetten, op het OCMW gaan staan,gaan dopppen,op de ziekenkas staan en ga zo maar door.De meeste Belgen worden het moe dat die vreemdelingen op ons kosten komen leven eenvoor ons word alles duurder; belastingen,grondlasten,brandstof en zo kan ik uren doorgaan.

Gast

#155 Re:

2013-12-15 09:14

#23: -  

 


Gast

#156

2013-12-15 09:18

Geen moskee in ninove, hoeveel vreemdelingen gaan er dan niet bijkomen, genoeg is genoeg.
zo goed

#157 moskee

2013-12-15 09:37

Aan het stads bestuur van Ninove luisterd eens naar jullie bevolking die voor jullie gestemd hebben en waarvoor jullie grotendeels toch niets doen .Laat het gelijk het is een moskee goed keuren op zo een steenweg is in de eerste plaats dodelijk daar is geen plaats voor auto's of willen jullie daar zelf alle dagen het verkeer komen regelen.Of moeten ze hun wagens in de aanpalende staaten parkeren?daar is zelfs geen plaats voor onze wagens en rijden ze daar al slalom .Staan ze verkeerd geparkeerd en kunnen we zelfs niet op onze oprit dan word er voor ons niets gedaan.Misschien poten jullie liefst een moskee naast jullie deur dan weet ge alle maal wat ongemak het daar zal teweeg brengen.Ik heb laatst leden zelf in die landen geweest en hun mening daar omtrend gevraagd daar kreeg ik gelijk van die mensen .die zijn opgegroeid in ons land en nu zijn ze daar winkels aan het openen ,die zeggen zelf Belgie is het beloofde land hier moeten we dat allemaal niet doen wat daar gebeurd.Dus heren stopt er A U B mee met jullie mensen opte jutten en laat rust waar rust is.En als jullie een moskee willen naast je deur dan zullen we na enkele maanden vragen wat ge van aldat lawaai en verkeer naast jullie deur vinden.Ik denk dat ge eerst nadenkt er is in Ninove al genoeg verkeer de politie geraakt nu niet door al hun werk laat staan met al dat bij komend verkeer.Een Ninoviter met het hart op de juiste plaats maar ook op een ware kijk.Stopt met al dat gelul en maakt eerst dat NINOVE een nette stad blijft zoals jullie allemaal zeggen maar daar is allang niet meer van te merken.Ik ben de laatste tijd beschaamt NINOVITER te zijn

Gast

#158

2013-12-15 10:10

Wij bouwen toch ook geen kerken in Marrakech. Respect voor deze mensen en hun geloof, maar respecteer dan ook onze normen en waarden.

Gast

#159

2013-12-15 10:12

Vecht aub terug tegen die boerka's en gesluierden of de nu geboren kinderen worden vreemden in hun eigen land!!

Gast

#160

2013-12-15 11:18

Al 1300 vrienden hebben petitie getekend tegen komst moskee Ninove , komaan Vlaanderen wordt wakker kom er tegen op ,blijven jullie blind wat er hier zal gebeuren door dat gespuis ,andere partijen zijn bang van dat gespuis om een stem te verliezen , maar wees gerust dit zal later kwadelijk genomen worden door de kinderen hun ouders die er voor waren ,en niet de Vlaams Belang gezinden

Gast

#161 Re: Re:

2013-12-15 11:32

#133: - Re:

Je bent ook zo een kakkerlak , die ook zijn eigen ouders en kinderen zou doden , ga terug ginder wonen en roei elkaar ginder verder uit , stuk onbenul


Gast

#162

2013-12-15 20:50

Er zijn al problemen genoeg met vreemdelingen in onze buurt. We hoeven er echt geen pretpark ,dat nog meer vreemdelingen zal aantrekken, meer bij.
aangepaste ninovieter

#163 Re:

2013-12-16 09:12

#129: joske vermeule -

zou erg zijn moesten we jullie clubhuizen waar zelf jullie eigen vrouwen niet binnen mogen ook nog zouden betalen .Zorg er eens voor dat alle nivanhiers gaan werken in plaats van te profiteren zonder ook maar een cent op te brengen

NIET TEVREDEN KEER DAN TERUG NAAR JULLIE BELOOFDE LAND

Reactie

#164 Moskee

2013-12-16 09:30

Allemaal weer veel blabla van reacties! Maar als het verkiezingen zijn zullen het toch weer de partijen zijn die voor deze ellende zorgen die de meeste stemmen zullen halen!(alweer) De domheid vd vlamingen! Doe zo voort maar ik heb compassie voor de volgende generaties!

Gast

#165 Re: Moskee

2013-12-16 10:39

#164: Reactie - Moskee 

 Heel juist, de Vlamingen zijn in se niet dom maar het zijn de politiekers die samenspannen en voor hun eigen postje zorgen, kijk maar naar de vorige verkiezingen, diegene met de meeste voorkeurstemmen is koudweg aan de kant geschoven.

Evolutie

#166

2013-12-16 13:06

klopt vlamingen zijn over het algemeen niet dom,maar wel laks,en die laksheid zal ons zuur opbreken.Gelukkig worden er elke dag mensen uit hun droom gehaald doordat ze hun werk verliezen,en tegen de armoedegrens gaan aanleunen,deze garde zal het verschil moeten maken.Politieke partijen doen alles om die Islamieten te behagen,in de hoop dat ze er stemmen gaan van krijgen,maar eens ze met genoeg zullen zijn zullen er Islampartijen ontstaan,met de één of andere Iman op kop,en dan...
Nu zou je ook al geen kerstballen meer mogen ophangen,komaan he zeg,en zij blijven met hun vodden op hunne kop rondlopen,en hun vrouwen discrimineren.Als er racisten zijn,dan zijn zij het zelf.Laat je nu horen mensen,want weldra zullen de echte Belgische stemmen anders onhoorbaar zijn,en overruled worden door de wet van Allah.


Gast

#167

2013-12-16 14:43

Wij willen geen moskee in Ninove!!!!

Gast

#168

2013-12-16 20:05

Ninove is niet direct bij mij thuis, maar wat niet is kan nog komen.... dus aub weg met alle symbolen van de Islam..... die hoort hier niet thuis.

Gast

#169 Re: Moskee

2013-12-16 20:07

#164: Reactie - Moskee 

 overtuig uw vrienden om voor de juiste partij te stemmen,  we zijn inderdaad een veel te tam en laks volk geworden.

 


Gast

#170

2013-12-17 07:17

wie hier woont moet zich maar aanpassen wij moeten dat in een ander land ook niet doen

Gast

#171 Re: racisme?

2013-12-17 09:26

#149: tunnelgraver - racisme? 

 Waaw, hoeft eigenlijk geen verdere commentaar ! Juiste visie behalve dat het al 5 nà 12 is ! Veel te laat dus, onze kinderen zullen vreemdelingen in eigen land worden en het is niet eens zo veraf !


Gast

#172

2013-12-17 11:02

Wat ik niet goed begrijp als simpele Belg is waarom een aanvraag, die al eens afgewezen werd nu toch terug goedgekeurd wordt ? Als je als Belg een vergunning wil, en je krijgt een njet, blijft het een njet ! Dan kan je procederen tot je BLAUW ziet. Deze mensen weten blijkbaar goed hoe en waar naartoe !
Ne Moslim

#173 Re:

2013-12-17 11:41

#39: Nen Bel

kerken zijn er dus wel e in marokko en andere vreemde landen eikel!!

GAST

#174 Re:

2013-12-17 11:46

#64: -

ja kerken bouwen mag in arabische landen, er zijn al veel kerken in Noord- Afrika e idioot


Gast

#175

2013-12-17 18:49

Vrijdom van geloof mag. Maar ik stel me de vraag of wij dat in hun land ook mogen doen. Zelfs in Turkije wordt de christelike gemeenschap soms de duivel aangedaan door de "Islam"gemeenschap.