KU LEUVEN WIL OPNIEUW GRUWELIJKE DIERPROEVEN MET APEN !

Quoted post

Mensenlover

#51 Noodzaak

2013-11-22 15:40

Iedereen die tegen de proeven is, het is jullie grootste recht.
Maar wat liever? Dat nieuwe medicijnen getest worden op mensen, of op apen?
Bent u niet blij dat als u zwaar ziek bent, en dat u een medicijn krijgt dat werkt, en hierdoor geneest?
Bent u niet blij als u leest dat een 4 jarige genezen is van een zware ziekte?

Medicijnen moeten nu eenmaal getest worden. Ik begrijp het standpunt van jullie voor deze arme dieren. Ik vind het zelf ook erg, maar wat heb je liever, mensen of dieren?

Reacties

Daisy Van Roeyen
De auteur van deze petitie

#53 Re: Noodzaak

2013-11-22 15:54:23

#51: Mensenlover - Noodzaak

Beste , dank voor je reactie ,

Indien ik zou moeten kiezen tussen mensen of dieren : GEEN VAN BEIDEN !!

Er zijn alternatieve methoden !!

Maar wellicht zijn dieren 'goedkoper in gebruik' dan de alternatieve methoden ,

trouwens : waarom moeten dieren onderdoen voor mensen , wie heeft gezegd dat mensen hier meer rechten hebben dan dieren ??

Er moet toch respect zijn voor ALLES wat leeft !!

Vriendelijke groeten ,

Daisy.

Gast

#65 Re: Noodzaak

2013-11-22 19:28:28

De wetenschap is zo ver gevorderd dat dieren niet meer ge(mis)bruikt hoeven te worden, er zijn genoeg Alternatieven....Wie in deze tijd nog levende wezens misbruikt doet dit gewoon uit willekeur en zijn in mijn ogen niet meer dan sadistische Criminelen die Zwaar bestraft moeten worden, want het is simpelweg MOORD.

Olivier

#79 Re: Noodzaak

2013-11-23 06:28:15

Wat doen we met al die pedofielen, moordenaars, verkrachters??? Die kosten ons stukken van mensen, hebben een luxeleventje, en wij, het 'mens-DOM' maken het '-dieren-RIJK' kapot, zomaar, barbaarse praktijken zijn dit!!! Ik had toch nog een andere opinie over Rik Torfs, ben terug teleurgesteld in dit mens-DOM!!! Shame on you, Mr Torfs!!! Hoe kan je dit laten gebeuren???