Sinterklaas en Zwarte piet moeten een traditie blijven!

Quoted post


Gast

#67

2013-10-23 07:09

We laten ons mooiste kinderFEEST niet afnemen! Verschrikkelijk jammer dat een aantal paranoïde personen met een identiteitsprobleem een superleuk kinderfeest naar de racisme-hoek trekken! En in dit land waarin we angstig omgaan met mensen met tere teentjes en we een overdreven tolerantiedrang hebben, krijgen ze er uiteraard nog een groot platform (en waarschijnlijk subsidie) voor ook!
Er is pas sprake van racisme als dit zo opgevat EN bedoeld wordt! En behalve een paar kleinzielige malloten is helemaal NIEMAND die met het Sinterklaasfeest een racistische bedoeling of gedachte heeft.
Hiermee wordt de juiste aandacht die het slavernijverleden zou moeten krijgen, en de waarheid daarover, helemaal teniet gedaan! Slaven zijn Zwarte Pieten, en andersom? Nou dat was dan vast lachen vroeger, op de katoenvelden!
(Ik zeg er voor het juiste begrip maar bij dat dit cynisch bedoeld is, anders kom ik misschien nog wel voor het VN-tribunaal....).
En als we hier aan toegeven: wat wordt het volgende project? Dat 'kleine mensen' gaan protesteren tegen Sneeuwwitje en de 7 dwergen?
En zo'n VN-pipo (hoor ik daar een clown protesteren?) die niet begrijpt waarom Nederland zonodig 2x Santa-Claus moet vieren, mag voor dat salaris ook wel eens in die geschiedenis verdiepen voordat je je publiekelijk belachelijk maakt met deze oerdomme opmerkingen. Pijnlijk, schaam je! Ja ik ben zeer pissig!

Reacties


Gast

#76 Re:

2013-10-23 08:57:14

#67: - Lang bericht, maar Je heb gelijk