Laat Chakra terug thuis komen !!!!

Quoted post


Gast

#17 Re: Re:

2013-07-18 23:08

#9: Sofie Leysen - Re:

weet wel hoe devork aan de steel zit zwevegem zal hem zeker niet weergeven ga naar advokaat ze geven je hond aan hoogste bieder al gezien gehoord en er ferm tegen ..op papier had je je statement kunnen maken begrijp me niet verkeerd maar je had nooit je honden in asiel mogen geven daar verlies je je recht op je dieren ...van mij zou je ze terug krijgen en op papier zetten dat ze blijven bij u ondanks gelijk wat als je dat dan verbreekt ...is the story over ...maar wens ook wel dat je ze terug krijgt ...

Reacties

Sofie Leysen
De auteur van deze petitie

#18 Re: Re: Re:

2013-07-18 23:41:45

#17: - Re: Re:

Weet dat ik ze niet in het asiel had moeten steken maar er was geen andere oplossing op dat moment. Ze klagen nu al dat de asielen overvol zitten maar dan nog moeilijk doen als je je eigen hond terug wil adopteren . Dacht de persoon van het asiel te kunnen vertrouwen maar niets is minder waar . Wij zijn mensen die altijd goed zijn geweest voor onze honden en dat kan je ook zien op mijn facebook maar Zwevegem hoort dingen en ze verdraaien alles en vertellen honderden leugens aan de mensen. Ze denken veel van honden te weten maar als ze een 10 jarige hond van de hand doen als 3 a 4 jarige en ze na 10 jaar een nieuwe naam geven wetende hoe ze noemt dan vind ik de mensen die daar werken toch wel onbekwaam om hun job uit te oefenen. Al die honden die worden binnengebracht door verwaarlozing , afstand om allerlei domme redenen enz... daar zagen ze niet van maar mensen die het even moeilijk hebben gehad en vroeger hobbyfokker waren van honden met stamboom daar zijn ze zo streng op omdat ze denken dat we er nog mee gaan fokken terwijl we al lang gestopt zijn met fokken door invaliteit van mijn man.

Ze beseffen niet in Zwevegem hoezeer we er allemaal van afzien en dat is ook niet ten goede van Chakra die daar nu al bijna 3 maand in een hok zit terwijl ze het zoveel beter kan hebben.