Ibn Ghaldoun moet open blijven

Quoted post


Gast

#158 Re:

2013-06-27 18:39

#157: -

Nu het net goed presteerde.

Ja in 2010 was de sleutel al zoek, hoelang is er gefraudeerd???

 

Wat ik hier lees aan reacties, zijn jullie allemaal minderjarig en hebben dus helemaal niks te zeggen over hoe of wat. Ga eerst eens goed onderwijs volgen en leer juist nederlands schrijven.

Walgelijke reacties vol van onwaarheden die hier geplaatst worden.  Die school kan alleen open blijven als het volledig bestuur opstap en alle docenten vervangen worden.

Alle VWO 6 llerlingen wisten van de examen diefstal.

Docenten die merken dat er gerommeld is met de verzegeling. Deze hebben dat echt wel gemeld aan bestuur die blijkbaar niets doet, en docenten die merken dat er met hun melding niets gebeurt ook geen verdere stappen (melden bij justitie of onderwijs inspectie) ondernemen.

Reden genoeg voor sluiting lijkt mij.

Ik werk als OOP op een school en bij ons liggen de examens dus in een echte kluis (geen veredelde kast) waar geen sleutels van zoek zijn en er maar 3 of 4 personen bij de kluissleutel kunnen.  Zo had dat dus ook op Ghaldoen geregeld kunnen zijn.

 

Reacties


Gast

#169 Re: Re: salaheddine

2013-06-28 09:42:10

#158: - Re:  

 hallo,

als iemand niet het nederlands niet beheerst betekent niet dat ie dom is, sterker nog ga naar hoge scholen en kijk het percentage van de alleochtonen studenten.

als een  dader iets heeft gepleegd moet de politie het hele gezin pakken , dat is jouw beredenering.vind je dat eerlijk, of ben je soms verkaast! vind ik dat het invloet van de media, jij niet?