Neen aan het wisselsysteem van huishoudhulpen bij OCMW Holsbeek
Quoted post
huishoudhulp |
#292013-06-23 08:30Na alle spanningen van de afgelopen weken: - een intens verdrietige week van afscheid nemen en tranen - een stressvolle week, nieuwe adressen opzoeken, nieuwe verdrietige mensen Heb ik na enig wikken en wegen besloten om dinsdag ook naar het gemeentehuis te gaan. Ik wil graag horen wat er gezegd word, ik denk dat niemand mij dat kan kwalijk nemen. Ik ben betrokken partij en gebeuren belangt mij aan. Misschien zijn er collega's die er hetzelfde over denken ? |
Reacties
onmenselijk |
#33 Re:2013-06-23 14:10:02Ik denk er hetzelfde over,ben er zelfs ziek van,niet te doen,bij al mensen waar ik kwam,is er zoveel verdriet en pijn en mensen waar de dokter al een paar maal is moeten komen omdat ze hartkloppingen hebben of op van de stress zijn,de nieuwe mensen heten u welkom maar telkens opnieuw die zin,'onze vast verzorgende wist alles nu moeten we opnieuw beginnen,' Ik ga het cru zeggen maar beste ocmw voorzitster en secretaris 'wij zijn allemaal mensen met gevoelens en zijn geen robots die je van de ene op de andere dag verzet en dan gewoon voortgaan, NEEN,IK BEN EEN MENS MET GEVOELENS,EN DOE DEZE jOB GRAAG, OM DE MENSEN TE HELPEN,EN OM HEN EEN AANGENAME OUDE DAG TE GEVEN OF TE HELPEN BIJ HET DRAGEN VAN HUN ZIEKTE EN HEN MET VEEL LIEFDE TE VERZORGEN ALS ZE PIJN HEBBEN OF EEN MOEILIJKE DAG HEBBEN EN DIT MET VEEL VRIENDSCHAP EN JA OOK MET EEN SPECIALE BAND, EN DAN IS DAT NIET NORMAAL!!!!! Maar ja,wij zijn toch maar de verzorgende en de huishoudhulpen,die durven niks zeggen,want anders BUITEN,want niemand durft iets zeggen,bang om hun job te verliezen,maar hoe wij de laatste keer behandeld zijn,onmenselijk,precies een stapel vuilniszakken die buiten gezet werden,wij kwamen elkaar steunen,maar dat mocht niet BUITEN ALLEMAAL EN WERKEN,dat was het antwoord, ik wacht het verdict af van maandag en dinsdag,en als we onze vertrouwde posten terug krijgen,ga ik met veel plezier terug werken,en zoniet dan zal ik veranderen van werkgever,want met zo'n onmensen kan ik niet samenwerken,ook al zijn mijn nieuwe posten ook hele goede maar toch na één jaar weer afscheid moeten nemen NEEN DANK U
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Gort over de grens moet blijven.
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
WAP-PETITIE WOLF - VOOR VEILIGHEID VAN MENS & DIER
7943 Gemaakt: 2025-08-25
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
3052 Gemaakt: 2025-07-23
Opvang Sprookjesland: stem van de ouders!
423 Gemaakt: 2025-08-29
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
4424 Gemaakt: 2024-07-07
HLN, stop Luc Bellings foute HORECA-beoordelingen te laten geven
314 Gemaakt: 2025-08-25
NEE tegen een AZC Hoorn
3371 Gemaakt: 2024-09-21
Geen uitbreiding fietszone Brugge
614 Gemaakt: 2025-08-23
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3924 Gemaakt: 2024-10-23
Erkenning stilgeboren kindje
191 Gemaakt: 2025-08-23
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
1067 Gemaakt: 2025-08-03
Kinderdagverblijf Nadine moet open blijven!
98 Gemaakt: 2025-08-31
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1398 Gemaakt: 2025-02-21
Behoud voortbestaan Stationslocatie kermis Voorhout
339 Gemaakt: 2024-07-16
AZC Dordrecht
603 Gemaakt: 2024-01-04
Laat onze zeeklassen toch doorgaan!
70 Gemaakt: 2025-08-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
2191 Gemaakt: 2025-06-02
Bescherm ouders en kinderen tegen onzichtbaar Emotioneel en psychisch geweld kinderen – Justitie moet verantwoordelijkheid nemen
39 Gemaakt: 2025-08-31
Gsm verbod weg!
36 Gemaakt: 2025-09-02
Steun een kledingbeleid waarin veilig en vrij bewegen en kleden vanzelfsprekend is
90 Gemaakt: 2025-08-27
Arthurito B2B Just Jeff: Boxer-Editie 🩳✅
29 Gemaakt: 2025-08-27