Ibn Ghaldoun moet open blijven

Quoted post


Gast

#17

2013-06-21 20:30

Ik ben het er helemaal mee eens met dit petitie,
die vast en zeker op feiten zijn gebaseerd , hoe kan een school met harde optredens worden aangepakt als de school onschuldig is?De ibn ghlaodun had geen kennis over heel dit gebeuren om een halt te roepen , ook treurt de school om het feit dat de leerlingen in staat zijn geweest om zo slecht te handelen!Daarom vind ik dat de school zeker geopend moet blyven!

Reacties

Welstijl

#231 Re:

2013-07-04 10:06:11

#17: -

Waarom is het gegeven dat deze school de enige islamitische school is een reden om hem open te houden? Het is een slechte school waar in het verleden ernstige misstanden zijn voorgekomen. (financiëel wanbeleid en fraude). De school is op onverklaarbare wijze van zeer slecht in 3 jaar naar zeer goed getransformeerd. (De resultaten bedoel ik dan). Er zijn meer religieuze scholen waar integratie niet echt gestimuleerd wordt, maar dat maakt het bij deze school niet minder erg.

Als je zegt dat de school onschuldig is, vraag ik je. Wie is de school? De directeur, de docenten, de leerlingen? Wat nu al duidelijk is, is dat er docenten examens hebben opengemaakt die geen degelijke verzegeling meer hadden. Dat is op zijn minst verdacht. Van de leerlingen waren er wel erg veel in het bezit van examens. Daarvan zeg ik: schuldig. En tja de directeur. Die is gewoon verantwoordelijk voor zijn personeel.

Volgens mij vinden de meeste moslims op deze school het papiertje (diploma) belangrijker dan de wijze waarop het verkregen is. Dat vinden ook veel niet moslims hoor. Op het IBN Ghaldoun is helaas sprake van een enorme optelsom.

Waarom is vrijwel niemand op deze site die foutloos Nederlands kan schrijven?  Oh wacht,.. de docenten zijn natuurlijk nog steeds dezelfde als 3 jaar geleden.