neen tegen het schrappen van de HFD lijst


Gast

/ #55

2012-03-13 02:02

De crimineel trek zich niets van wetten aan...dus waarom al deze moeite, enkel maar om de ministers hun beste kant te tonen om stemmen te ronselen? Of is het voor de publieke opinie? België is zelfs geen democratie! zie maar naar de uitslag van de vorige verkiezingen!
Even ter verduidelijking en alle feiten op een rijtje :
Er is een crimineel die door de politie gekend is, en die een geweer van het Belgische leger (fal) op een illegale wijze voorhanden heeft, hier was het leger zelfs niet op de hoogte dat er een wapen ontbrak...stel u voor...en hij was ook in het bezit van explosieven, onze geïntegreerde noord afrikaanse burger schiet wat in het rond en maakt daarmee enkele slachtoffers, te betreuren voor deze mensen die daar het leven lieten, denken de ministers nu dat door het schrappen van een lijst daarmee het probleem is opgelost? wel ik denk het niet, als ge ziet hoe Bxl veranderd is tov vroeger...man man man...ik verschiet ervan dat het nog niet in Bxl gebeurt is, ik denk dat de ministers een moeten nadenken over het strenger aanpakken van criminele ipv de foutparkeerder hard en zwaar aan te pakken of de snelheidsovertreder torenhooge boetes te geven... neen stop met de flauwe kul en laat ze de criminaliteit beter bestrijden....
Wat is het volgende...keukenmessen ook op een lijst zetten ???lachen ket.
Salutations.
Anoniempje