€200 en nog veel meer: GEEN STIJL


Gast

/ #2132

2012-01-10 22:43

IK ben het natuurlijk eens met deze petitie en moet zoveel mogelijk getekend worden.
Het blijkt wel weer dat het kabinet er voor eigen eer en glorie zitten en wel heel erg weinig over invoelbaar vermogen beschikken.Zolang het je zelf niet betreft weet men ook niet waar je over praat,maar voor de leden van het kabinet is het ook niet zo'n probleem want met een goed gevulde beurs kun je heel wat afkopen.Ik zou weleens willen zien als ze zelf met een uitkering moeten rond komen dan weten ze niet hoe de touwtjes aan elkaar te knopen.
Als minister Schipper over enige invoelbaar vermogen beschikte zou ze dit heel snel terug moeten draaien.Helaas de bureaucratie viert hoogtij.En voor mij zijn de leden van het kabinet sociaal contact gestoord. Voor de rijken onder ons zijn er allemaal mazen in de wet waardoor ze zich nog meer kunnen verrijken,maar de zwakkeren onder ons die moeten de klappen opvangen.En als het CDA nu denkt dat ze met dit soort maatregelen hun christelijke identiteit kunnen versterken denk ik dat ze er wel goed naast zitten.Dit toont weinig begrip voor de zwakkeren in onze maatschappij en kunnen ze beter maar de C ervoor weg halen want ze slaan de plank wel heel goed mis.Kan mij niet voor stellen dat men zich nog christelijk durven te noemen zou me dood schamen.Maar ik denk ook dat wij ons niey moeten laten lijden door dit soort mensen en proberen hoe moeilijk ook om positief te blijven voor onze medemens die door hun in deze benarde positie worden gedwongen.En ten alle tijden voor hun klaar blijven staan en door vechten.Hoop dat het nog ten goede gaat keren.

sandor