€200 en nog veel meer: GEEN STIJL


Gast

/ #2058

2011-12-22 21:02

Ik ben nu 42, heb geen werk meer, wel veel burnouts gehad. Inmiddels door alle ontregelingen ook veel fysieke klachten: een gewrichtsprobleem (te lang mee doorgelopen waardoor het nooit meer over gaat), diabetes, hoge bloeddruk, maagproblemen. Zit in de WW maar daar hebben ze de hulp richting werk wegbezuinigd. Sinds kort weet ik de oorzaak van veel van mijn ellende: een autistische stoornis. Maar ik heb geen geld meer voor de behandeling. Ik zit eraan te denken om al mijn medicatie voor hoge bloeddruk, cholesterol, maagproblemen, suiker ook maar te stoppen. Dat is allemaal niet meer te betalen. De hoop om ooit weer gezond aan de slag te gaan is inmiddels minimaal: je moet dat tegenwoordig helemaal op eigen kracht doen en ik weet niet eens hoe ik aan een baan kan komen waarin ik gezond kan blijven.
Ik word op ALLE fronten gepakt. Medicijnen mogen niet meer, de psychiater mag niet meer, begeleiding naar werk mag niet meer.
Nu hoorde ik minister Kamp pas nog zeggen dat als je in de bijstand zit dat je dan wel veelvuldig kunt gaan verhuizen. Met mijn autisme:????? En met mijn financiele situatie? Ik heb niet eens geld voor de medicijnen voor mijn fysieke klachten, laat staan 200 euro om bij de psychiater uit te zoeken hoe ik zo'n verhuizing overleef!!