STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!


Gast

/ #25

2022-03-14 16:37

Ik heb begrepen dat het thema hetzelfde blijft en dat veel elementen teruggeplaatst gaan worden in het nieuwe project. Gedeelten van het Spookslot blijven ook staan. Dit is best wel een goed idee. Het spookslot in een nieuw, opgeknapt jasje. Wat wel verstandig zou zijn van de Efteling is dat ze de liefhebbers van het Spookslot erbij gaan betrekken. Bijvoorbeeld: Een mooie documentaire bestaande uit een aantal afleveringen. Hoe ze alles voorzichtig gaan weghalen en wat ze gaan doen met de kunstwerken. Opknappen en daarna terugplaatsen of in een extra mooi spookmuseum plaatsen. Of in een Griezel-depot, waar we alles kunnen terugzien. Het lijkt me geweldig als we al het mooist in een paar afleveringen en in het echt, van dichtbij in het daglicht mogen bewonderen met daarbij een mooi commentaar van oud-medewerkers. Hoe ze het gemaakt hebben etc.... Ik heb deze suggesties in januari via een mailbericht naar de Efteling gestuurd, maar ik heb geen reactie ontvangen. Als de Efteling de fans tevreden wil stellen zou het sympathiek van ze zijn om ons te betrekken in het hele project. Geen geheimzinnigheid maar juist openheid en transparantie. Maar misschien zijn ze dit wel van plan? Via het YouTube kanaal "De Vijf Zintuigen?" Dit zou voor beide partijen hartstikke leuk en fijn zijn. En respectvol naar alle Spookslot-Fans toe. 🙏🤗 Met vriendelijke groet, Nancy Driessen.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...