Noodkreet zelfstandig ondernemende grensarbeiders voor financiële steun


Gast

/ #8

2020-11-16 17:51

Geachte mevrouw/heer, Graag maak ik gebruik van de TOZO regeling ?! Ondergetekende (met Nederlandse Nationaliteit) is ruim 20 jaar zzp’er met zijn eenmanszaak gevestigd in Amersfoort (KvK nr. 30165234), en betaald al 36 jaar al zijn belastingen in Nederland. Wij wonen ca. 14 jaar in België (zijn hier vanwege het werk van mijn vrouw naar toe verhuisd), maar heb mijn inkomsten voornamelijk in Nederland, en wordt al 14 jaar beschouwd als binnenlands-belastingplichtige. Heb nooit enige inkomstenbelasting in België betaald, dus kan hier ook geen aanspraak maken op bijstand/OCMW geld. Al mijn projecten zijn uitgesteld tot na december (en hopelijk niet afgesteld), en heb derhalve sinds 1-4 geen inkomsten meer. Met vriendelijke groet, Michiel Schöller (MSc) Lead/Senior Water Treatment & Sludge Processing Design Engineer Trion PuriTec Consulting & Engineering tel: 06 27052687 Albert Cuijpstraat 52, Skype: m.scholler_4 3817 RD Amersfoort E-mail: m.scholler@puritec.nl Huis adres: Minnedreef 12, 2920 Kalmthout, België, tel: +32 36857714 www.linkedin.com/pub/michiel-schöller-msc/81/a28/8bb



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...