Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

/ #1739

2011-12-07 12:20

Ik speel alhele poos landleven, en het gaat me met de dag meer tegen staan. Het is een heel leuk speel, als het werkt en daar schort het aan. Als er nieuwe produkten komen en je zaait dat kan je er van uit gaan dat er een aantal verdwenen zijn. Als je daalders koopt en niet krijg maar wel betaald hebt kan je melding maken maar hoor je er niets meer van. Verder zijn er altijd laadt problemen en over het bemesten bij je buurtjes maar te zwijgen, soms dyyrt het 5 min. voor je bij de volgende buurtje ben. Als je daar wat over vraagt hoe dat kan, is het antwoord dat het te druk is. Als ik landleven s,morgens vroeg opstaart 04.30 dan is het probleem het zelfde. Dus word je in de maling genomen, en zolang iedereen maar daalders blijft kopen gaan ze gewoon door met dit spelletje van mensen oplichten, want zo zie ik het. Heb meerdere petitie ondertekend maar verbetering is er nog steeds niet, dus denk ik er over om maar te stoppen en voor de garanums te gaan zitten. Met vriendelijke groet.T. De Jager