Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Gast

/ #500

2017-11-01 11:53

Ik ben werkzaam geweest in de gezondheidszorg en wel in Amsterdam op de ambulance bij de toenmalige GG&GD. Een dienst aan de burgers en bezoekers van Amsterdam. Ik zie dat er geen sprake meer is van daadwerkelijke dienstverlening en zorg vanuit onze bestuurders. Het is nu de markt. AA Ambulance Amsterdam. En daarmee is de markt vertakt in ons ons hele zorgsysteem.en niet alleen daar maar ook in ons recht. Namelijk veiligheid. De bescherming naar de burgers is door regels zo nauw geworden dat niemand de besluiten meer menselijk bekijkt. Computer zegt nee. Maar er is ook een zeer gevaarlijke situatie ontstaan door sluiten van psychiatrische inrichtingen. De patiënten worden nu poliklinisch in grote maten behandeld. Gevolg een gek is niet gek vindt hij of zij vaak zelf. Er is geen inzicht vanuit een patiënt dat Men heel raar doet en afwijkt in doen en laten. Als de patiënt Dat naar voren brengt dan is het aan de behandelaars er op te participeren. En daar gaat het door lafheid helemaal fout omdat Men niet durft de noodzakelijke beslissingen te nemen. Uitstel aankijken en vooral werken aan terugkeer in de maatschappij. Met name om DE KOSTEN. Nu wordt het tijd om de verantwoordelijken hiervoor op het matje te roepen. Het is helemaal fout gelopen en nog moeten mensen dit aankaarten vanuit de slachtofferkant. Want vanuit de arrogante bestuurders doet men niets. Vandaar mijn steun.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...