Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Gast

/ #435

2017-10-24 09:00

Er is lang genoeg neergekeken op de vrouwelijke slachtoffers en altijd krijgen de vrouwen de schuld dat ze het zelf schuld zijn, en daar sta je dan met je verdriet en schaamte en niemand die een vinger uitsteekt naar die mannen die denken dat iedere vrouw ongeacht de leeftijd een lust object is. Zelf ben ik ook verkracht en na vier maanden bleek toch zwanger te zijn en heb het kleintje groot gebracht een zoon. Mijn pijn blijft levenslang want mijn kan niet begrijpen waarom hij geen vader heeft gehad. Heb mijn zoon nu al vier jaar niet meer gezien en kan geen contact meer krijgen sinds kort kan weer een beetje mezelf aankleden en douchen en in stilte hoopte ik vorig jaar gestorven was tijdens zware ziekbed van heimwee en verdriet. Iedereen leeft lekker zijn leven en ik probeer te overleven. Die mannen moet je castreren zodat ze hun leven iedere dag weten wat ze gedaan hebben en opsluiten levenslang. Wij hebben ook levenslang!!!!!! Veel Sterkte voor de familie van Anne Faber. Samen sterk Lydia. Isabel vanuit België



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...