Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Gast

/ #243

2017-10-23 21:34

Bedankt Lydia!!! Voor alles wat je hebt gedaan! Niet alleen voor Anne Faber, die ik, en waarschijnlijk de meesten van ons, niet eens gekend hebben! Maar dat Anne, die de dochter, zus, kleindochter, nicht.. van iedereen had kunnen zijn, niet zomaar uit het leven weggehaald is!!! Omdat er, een in en in zieke en, sorry, onopgevoede man, die nooit meer los mag rondlopen, de hand boven het hoofd gehouden wordt en dus zomaar tussen iedereen mag rondlopen!!! Zelfs 30 minuutjes is niet genoeg om in Den Haag, en trouwens in héél Europa, ja ja, u hoort het goed, dat aan het verstand te brengen!!! 16 jaar is 16 jaar en niets anders! En weigering van TBS? Dat ga je toch niet aan zo'n ziek iemand vragen???? In ieder geval hoop ik, dat Anne haar jonge leven en mooie toekomst niet voor niets verloren heeft en dat zij nog heel lang in onze gedachten blijft! Alleen al voor het feit, dat dit, nooit, maar dan ook nooit meer mag gebeuren! Anne heeft haar leven daar voor gegeven! Dat zijn ze in Den Haag en wij, Nederlanders, die kiezen, Anne wel verschuldigt! Zo zie ik dat. Maar wie ben ik??



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...