Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Gast

/ #63

2017-10-23 13:08

Zonder jou tekort te willen doen,lydia.....Ik ken de werkwijze van politici en hun softe verhaaltjes. Er wordt natuurlijk meteen geschermd met de onmogelijkheid van rigoureuze maatregelen onder invloed van de grondwet, mensenrechten e.d. Ik heb bij de hoorzittingen al bemerkt dat mensen zich laten inpakken door al het gescherm met onmogelijkheden om zaken als deze aan te pakken. Ik heb deze petitie ondertekend in de hoop dat nu eindelijk de mensenrechten van de fatsoenlijke burger voorop komt te staan. Voor mij is er geen andere uitkomst dan dat gevaarlijke of in potentie gevaarlijke personen niet meer in de samenleving terecht komen. Bij de minst geringste twijfel.....niet oversteken dus. Ook de volstrekt idiote probeersels om deze mensen te laten wennen buiten zijn volstrekt onaanvaardbaar wat mij betreft. Daarnaast vind ik ook dat het volstrekt onaanvaardbaar is dat criminelen en/ of andere geesteszieke patienten uberhaupt met andere zaken bezig kunnen zijn dan verveling en een boekje lezen misschien. Belachelijk om te lezen hoeveel er klaarblijkelijk mogelijk is voor hen. Telefoontjes....drugs...afpersing....aangaan van relaties met personeel...en zo kan ik nog even doorgaan. Het hele gevangenissysteem en de bijbehorende rechtspraak moet op de kop!! Ik spreek de hoop uit dat je ook de inhoud van deze mail standvastig wilt ventileren. Ik ben ook evt. bereid mijn zegje hierover te doen, als je daar verder behoefte aan hebt. Succes!!!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...