Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Anonymous

/ #31

2017-10-23 11:34

Beste Lydia, met interesse heb ik het bericht ontvangen, waarvoor dank.

Nu dat er 412.000 stemmen is het van belang dat hiermee recht aan de feiten wordt gegeven. Als men bij de overheid zaken voor elkaar wil krijgen is de media cq. het stem van het volk van belang. Door publiekelijk aan te geven er geen media bij te halen geef je al een belangrijk gewicht weg, zoals u zelf aangeeft om een eigen rede. De reden dat ik dit getekend hebt is dat niet nooit meer mag gebeuren, alle andere redenen is voor mij een ondergeschikt belang, tenzij grondig gemotiveerd.

In Nederland en het Haagse zijn ze heel goed in mooie rapporten te schrijven, liefst duren meer dan vijf jaar ivm verjaring, deze rapporten kunnen dan namelijk weer mooi in een bureau la verdwijnen. Ik ben wel heel benieuwd waarom u de media en ons het volk nu buiten betrekking laat ?

Ik denk dat die 412.000 mensen daar recht op hebben om te weten anders wordt het een verzoek op grond van de Wet Openbaarheid van Bestuur aan het Ministerie van Veiligheid en Justitie óf was het Ministerie van Justitie en Veiligheid?

Oeps de verwarring is al begonnen en het rapport is zometeen zoek ...

Gelukkig hebben wij goede onderzoeksjournalistiek en media in Nederland :o)

Ben benieuwd wat de reden is voor geen media ?



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...