zeg nee tegen het pietenpact


Gast

/ #1282

2016-11-12 14:41

Zwarte piet heeft niets met racisme of discriminatie te maken, het is een traditie in België en Nederland. Het suikerfeest en Offerfeest mag toch ook bij moslims??? Leuk hoor onverdoofd dieren slachten op het plein. De kerstman is veel meer bekend dan sinterklaas en zwarte piet.... Toch is de kerstman altijd! een blanke en wordt nooit maar dan ook nooit door een lichtgetinte of kleurling gespeeld. Is dat geen racisme dan, mag een "zwarte" geen kerstman zijn, want is hij te min?? Blijkbaar wel in alle kerstfilms en kerststukken die er zijn.... Altijd een dikke blanke man met rode wangetjes. Dus de "zwarten" zijn te min en hebben het hart niet op de goede plaats want zij kunnen dus niet zomaar cadeau's geven, alleen een blanke kerstman kan dit doen..... dit is dus ook racisme. de navo zegt dat ons feest racisme is, maar willen de blanke kerstman niet onderzoeken. Puur racisme dat blanke kerstmanfeest. Het mag ook nooit een vrouw zijn, dat is ook discriminatie, maar hoor je daar iemand ooit over protesteren?? Het is gewoon een leuk kinderfeestje en moet gewoon zo blijven, niet veranderen omwille dat een kleine minderheidsgroep wil dat het anders moet... Ik ga toch ook niet in een moslimland vragen om een lekkere portie verse varkensribbetjes?? Dan word ik gelijk gearresteerd en krijg ik stokslagen..... Dus laat Sinterklaas en zwarte Piet gewoon lekker blijven ze doen niemand kwaad, het is een kinderfeest. klaar!