Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #8483

2016-11-10 10:53

Omdat Nederland zo is mij geleerd, een tolerant land is. Mevrouw Simons heeft andere ideeën over tolerantie, en discrimineert mij en alle andere inwoners van Nederland. Ze drijft met haar uitspraken eerder een wig tussen de diverse culturen en afkomsten binnen de Nederlandse bevolking. Ik kan en wil me niet associëren met iemand als mevrouw Simons. Als ik mensen zie, spreek, bevriend, of juist niet. Zie ik geen kleur of afkomst, maar een mens van vlees en bloed. Dat zij het tegendeel beweerd neem ik aanstoot van. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een hekel aan zaken zoals de gay Olympische spelen. Een homo is niet minder sterk (zoals bij de paralympische spelen wel het gevel is) als een heteroseksueel. Iedereen is gelijk, en iedereen die zich beroept op racisme, discriminatie, of ongelijkheid vanwege zijn of haar uiterlijk of afkomst kan beter bij zichzelf te raden gaan of die persoon zichzelf niet in die positie heeft gezet. Hou gewoon rekening met elkaar, en met elkaars cultuur. Mijn moslim vrienden feliciteer ik ook met suikerfeest, en ik drink niet voor hun neus als ze ramadan hebben, en zelfs een kerstkaart krijgen ze van me! Dat maakt cultuur verschil nu juist leuk!! Daarom maken mensen verre reizen, daarom is er zoveel diversiteit, en ja soms botst het. Maar accepteer elkaar dan en ga niet haat zaaien! Mevrouw Simons wat mij betreft staat u buiten onze maatschappij (volgens mij is dat asociaal volgens het woordenboek).