Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #2427

2016-11-06 10:11

Ooit zijn jou ouders of voorouderen naar Nederland gekomen. Omdat het in jullie land slecht ging, of oorlog is. Nederland is tolerant land en laat iedereen toe, en probeert waar nodig, en zover ze kunnen iedereen die komt te helpen. Woning, voedsel, warmte.. Etc etc. Uiteindelijk worden jullie zelf geboren. Voor jullie is op gegeven moment normaal, jullie groeien op met nu ouders die Nederlands praten, en werken. Werken zoals ieder ander mens, verdienen zoals ieder ander mens. Jullie worden behandeld zoals ieder ander mens. Maar door Sylvana lijkt alles wel vergeten te worden, naja niet alles. Ik heb mij ook verdiept in geschiedenis van haar, en nee vroeger vroeger zijn jullie niet eerlijk behandeld. Ik en wij kunnen daar niks meer aan doen. Ik bied mijn excuses aan voor vroeger. Maar is dat nu de reden om alles van ons en onze traditie in Nederland maar tegen in te gaan? Om het te verpesten? Als hier alles zo slecht is, waarom vluchten jullie dan niet weer en dan naar een beter land? Ons land is multicultureel, wij hebben ook suikerfeest, ramadan etc uit respect voor ons medemens. Nederland probeert iedereen het goed te maken. En Sylvana probeert het kapot te maken..