Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Max13

/ #8716 De islam is verantwoordelijk voor het klimaat van haat, religieuze confrontatie en geweld

2016-09-24 14:44

Volgens de islam is de wereld verdeeld in drie gebieden: het ‘huis van de (daral) islam, het ‘huis van de oorlog (harb)’ en als derde het ‘bestandsgebied’ waar geen moslimse soevereiniteit heerst, maar waarmee men een verdrag kan sluiten. Het landgebied van Israël was de eeuwen door dar-al islam, waarin de Joden dus geen enkel recht hadden.Volgens het grondprincipe van deze 1400 jaar bestaande politiek-religieuze stroming is elk gebied waar men ooit aan de macht was, tot in eeuwigheid ‘huis van de islam’. Israël wordt niet alleen bedreigd door de Palestijnse Autoriteit (PA), maar ook door de hele islamitische wereld.In 1974 schrijft Golda Meir in haar autobiografie My Life: 'Ik heb er nooit aan getwijfeld, geen ogenblik, dat het werkelijke doel van de Arabische staten altijd de totale vernietiging van de staat Israël is geweest, en dat is het nog. En dat zelfs als wij ver achter de linies van 1967 tot een miniatuur enclave waren teruggetrokken, zij toch zouden hebben geprobeerd die uit te roeien, en ons tegelijkertijd.'...Al meer dan zeventig jaar vermoorden islamieten Joden. Burgers worden opgeblazen in bussen, zelfmoordterroristen blazen zichzelf op in restaurants, winkelcentra, universiteiten en markten en smeken Allah om zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers mee te slepen in hun duivelse acties.Duizenden raketten worden afgevuurd op Israëlische dorpen met maar één doel: hoe vermoorden we zo veel mogelijk Joden. Kinderen worden gekidnapt en vermoord. Kort geleden werden vier biddende vrome Joden vermoord in hun synagoge. Stond de westerse wereld op zijn kop? Werden er massale demonstraties georganiseerd in Jerusalem en Tel Aviv waar de gehele wereldtop verscheen en schande sprak van deze onophoudelijke reeks terroristische aanslagen op onschuldige burgers? Lopen duizenden politiek correcte burgers rond met bordjes: ‘Ik ben Sam’, en ‘ik ben Moos’?... Weet u, dames en heren, waar men geen last heeft van de islamitische jihad-terreur en andere toenemende uitingen van islamisering? Ik hoop dat de wereld nu eindelijk begrijpt waar Israël 24 uur per dag, en dat zeven dagen per week, mee te maken heeft.De kern van het Israëlisch Palestijns conflict is dat het een religieus conflict is. En over religie kan niet onderhandeld worden.Vanuit het oogpunt van de Arabische leiders komt een twee-staten oplossing neer op verraad tegenover Allah, de Koran, de Islamitische traditie, en de Hadith (d.i. de overlevering, de uitspraken van de Profeet). Israël is enige democratie tussen haatdragende Islamitische landen. Dus steunen die democratie en richt je op de aanstichters van de oorlog: de onverdraagzame ISLAM...