€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Dommegans
Gast

/ #1821

2011-11-18 21:27

Ik ben door een gewelds delict ged. afgekeurd, kan niet werken toch ged. weer de ww in, ze weten geen raad met me. Ik vertrouw bijna geen mensen meer, doe meer overdags aan beschermd werken, in de keuken. Ben altijd een hard werkend mens geweest met eigen bedrijf, door 1 iemand kapot gemaakt, nu de rest van mijn leven mijn leven kwijt, mijn vertrouwen, mn zaak kwijt en mijn geld kwijt. En nu steeds minder en minder, leef af en toe van 6 euro in de week om te eten, heb vaak honger. Ik ben 57 en voel mijn lichaam achteruit gaan, terwijl ik nu niet werk voorh. 70-80 uur, doordat ik geen hulp durf in te schakelen. Ik had in 2011 een zw. blaas ontst. alleen onderzoek/urine en medicijnen was ruim 80,00 euro, kassa daar had ik dus bijna 3 mnd . van kunnen eten. Heb nooit gerookt, altijd gezond geleefd en toch sta in aan de afgrond, Nederland bedankt. Laten we vooral de wet persoonsbelangen van geweldsdelikwenten beschermen, Neeeeeeeee die moeten die arme mensen hun ziektekosten gaan betalen, zo hoort het. Stom Land!!! Ik geloofde in Gerechtigheid, na een verplichte oproep om als getuigen te komen in mijn eigen rechtzaak,zonder recht te hebben op een advocaat, heb ik dat niet meer. Hoe kun je het nu als geemotioneerde, opnemen tegen een zakelijke Advocaat van de tegen party, Jippy maak af al die zielige mensen en help de sterke dominate kerels die denken andere mensen te mogen domineren en te kleineren, die mogen wel een advocaat. Echt, dat is mijn grootste WOEDE!!!!!