Kliko's legen moet weer 1x per week GEMEENTE ROTTERDAM !!!

Gast

/ #381

2016-08-07 16:49

Onze burgermeester heeft verleden jaar in zomergasten verklaard, dat de burger geld voor zijn afval krijgt. Tot nu toe worden de burgers alleen maar met exra kosten en werkzaamheden opgezadeld.
In het blad van "Eigen Huis" schreef Henrietta Prast, hoogleraar aan de universiteit Tilburg, dat het eenvoudig is om afval op een centrale plaats te scheiden en dat de gemeente waarschijnlijk meer geld ontvangt wanneer het gescheiden aangelverd wordt. Symboolpolitiek is ook een van haar opmerkingen.
Persoonlijk wil ik deze actie van de gemeente als stompzinnig, overlast veroorzakend, ongefundeerd, ziektes veroorzakend, stankoverlast gevend en zo kan ik door blijven gaan, bestempelen. Wat wij sinds de middel eeuwen bestreden wordt nu weer ingevoerd. Zelf vverplaats ik me met een scootmobiel, de neushoogte is de deksel van de kliko. Ik treed niet in details wat voor stank er in mijn neusgaten dringt.
De adviezen die gegeven worden om van deze zgn. Luchtjes afte komen door mottenballen te gebruiken, waar kan je die nog kopen, wederom belasting voor de burger, en ik misbdemplaats in de kliko waar ik ze kan ophangen
Kortom stupide actie, temeer daar dit in het verleden ook als is gebeurd. Hoe noemt men dit in de politiek ook al weer, met de wijsheid van nu ..... Blijkt weer dat men niets geleerd heeft en dat deze actie de burger heel veel geld kost. Ik kan nog uren doorgaan en als le wilt dat ik je ondersteun kun je me bereiken op 010-4386630 of 06-5367755,
Groeten, Frits Smit