wij willen geen verkaveling in mol-sluis (galbergen)


Gast

/ #52 aan gast #48

2016-07-08 12:51

Ik woon in het Hoogblok en ik heb heel veel begrip voor jonge mensen/gezinnen die graag een eigen woning willen, maar de lasten mogen wel eerlijk verdeeld worden. Dat wij een achtvoud aan verkeer door onze strot geduwd krijgen zowel in de Pastoor Wuytsstraat als in het Hoogblok als in het Katerat en in de Bremstraat, is onrechtvaardig! En nee, het is niet alleen eigenbelang! Wij houden van de natuur in onze buurt en wij willen die behouden, maar heel veel mensen gebruiken dat kleine stukje groen om even aan de stress en de drukte te ontsnappen, te sporten, te wandelen, te joggen,.....! Er zijn al verkavelingen genoeg gekomen op't Sluis! En als je de plannen gezien hebt, dan zie je dat het schandalige plannen zijn zonder ook maar iets rekening te houden met de natuur en de omwonenden! Wij hebben ons stuk grond van de gemeente gekocht met de bedoeling in een rustige, doodlopende straat te wonen en het is de taak van de gemeente om rekening te houden met de omstandigheden waarin zij ons deze grond hebben verkocht. Eerlijk is eerlijk! Er zijn zeker andere mogelijkheden om jonge gezinnen aan een woning te helpen zonder de omwonenden het verkeer van 80 woningen door hun strot te duwen! Er zijn oplossingen, maar dat kost de projectontwikkelaars geld en dat is de kwestie! En dit stukje natuur is van groot belang voor iedereen in onze buurt! En dit gebruik ik niet als mom om bezwaar aan te tekenen! Bovendien is het mijn goed recht om mijn woonsituatie en die van mijn gezin te verdedigen! Dat doe jij hier duidelijk ook! Chantal