Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Gast

/ #468

2016-07-06 06:57

Beste forum lezers , nu heb ik al meer dan 200 berichten hier geschreven , telkens verzonnen verhaaltjes over zogezegde misaankopen van pups , en alle miserie die ik ermee gehad hed , maar helaas, het hezehof bestaat nog steeds. Kan iemand mij hier vertellen wat ik nog meer kan doen? Ik ben nog nooit in het hezehof geweest , laat staan daar een pup gekocht ,maar ik heb er mijn levensdoel van gemaakt om elke grote hondenkennel te doen sluiten. De bedoeling was om met het hezehof te beginnen, en als deze dicht is een volgend forum op te starten tegen de volgende tot die ook moet sluiten , en dan weer een volgende , maar blijkbaar lukt het niet zo goed. Ik lees hier wel dat sommige mensen die hun pup wilden aankopen in het hezehof dit niet gaan doen door het lezen van al mijn geplaatste berichtjes , daar ben ik al blij om , maar het is maar een druppel op een hete plaat. Ik ben afgelopen zondag stilletjes voorbij het hezehof gereden en spijtig genoeg stond het daar helemaal vol auto's met mensen die daar een pup aan het kopen waren. Ik ben ten einde raad , dus nogmaals , weet er iemand wat ik meer kan doen om toch maar alle broodfokkers hun boeltje te laten sluiten..