huurcontracten afschaffen waar geen huisdieren toegelaten zijn


Gast

/ #157

2016-07-03 15:44

Met plezier ondertekend omdat ik al meer dan 13 jaar een appartement huur en altijd (ras)katten heb gehad. De eerste bijna 8 jaar geeen problemen gehad omdat het niet geweten was dat ik katten had. Sinds de bovenbuurvrouw wist dat ik katten heb, is de miserie niet meer gestopt: woningcontrole door de Dienst Wonen in 2011. Dat die verklaarden dat het proper bij me was en de katten verzorgd waren, deed haar niet stoppen. Ze beweert geurhinder te hebben. Vreemd dat die er de eerste 8 jaar niet was! Nieuwe syndicus over de vloer in 2013, opnieuw woningcontrole in 2014, en rechtzaak om er me uit te laten zetten sinds 2015. Ik dreigde zelfs op straat te worden gezet. Van mijn advocaat heb ik begrepen dat ik sowieso verliezende partij zal zijn. En ook nog eens een flinke financiële hap uit mijn budget. Allemaal vanwege de haat van enkelingen tegen katten. En de rechter staat blijkbaar boven de wet, want ik heb kunnen bewijzen dat ik niks onwettelijks doe. Hier mag dringend eens wat aan gedaan worden!