>> Aftreden huidige kabinet <<

Gast

/ #267

2016-04-17 17:54

Omdat ik al van 2003 afgekeurd in de bijstand zit en na 13 jaar kreeg ik 'loonsverhoging' bruto 10 euro erbij. Ik ben het zat om naar de voedselbank te moeten omdat ik het anders niet redt, maar ze kunnen wel bonussen, gouden handdrukken en oprot premies aan de elite uitdelen en bij ontslag nog 10 jaar wachtgeld..De buitenlanders (ik noem de meesten gelukszoekers) nemen langzaam heel het land over, ze profiteren van onze 'welvaart' en de eigenlijke bewoners van dit land voor al mensen als ik hebben het nakijken! Het kabinet heeft geen benul wat er onder de bevolking speelt en weten ook niet wat ze met een massaal NEE tegen de Oekraïne moeten. NEE IS NEE wij, ik hebben genoeg van de uitzichtloosheid, de besluiteloosheid. Ziektekosten worden kunstmatig hoog gehouden zo zijn er ministers die hun eigen man/ vrouw geld toe steken dmv neven functies, zodat als ze aftreden er nog warmer bij zitten.. Ach mijn opa zaliger zei het al ' als je voor een dubbeltje geboren bent, zal je nooit een kwartje zijn'. De man had gelijk!