DE HAPPY ROEDEL


Gast

/ #56

2016-04-10 18:10

De Happy roedel is al een uitlaatservice sinds 2009.
Het verbaasd mij dat zowel Utrecht als Woerden hier geen goed beleid op hebben.
Net zoals kinderen van werkende ouders naar een kinderopvang kunnen worden gebracht zo gaat mijn hond als ik werk met de hondenuitlaat mee of zit in de dagopvang.
Nu kunt u zeggen “neem dan geen hond als je werkt” maar u zegt vast niet tegen de ouders van kinderen die naar de kinderopvang worden gebracht “neem dan geen kind”.
We hebben allebei iets gemeen, we zorgen goed voor ons kind of huisdier en zorgen ervoor als wij werken (de schoorsteen moet nu eenmaal roken” er een uitstekende opvang is die voor ze zorgt.

Het is nu 2016 en de directeur van de Happy Roedel is al vanaf 2009 bezig een locatie te vinden voor haar bedrijf dat overigens zeer goed en betrouwbaar staat aangeschreven gezien haar wachtlijst voor opvang.

Een ondernemer die heel goed weet waar ze mee bezig is en haar bedrijf in de loop van jaren heeft laten groeien en voor werkgelegenheid heeft gezorgd.
Ik denk dat de huidige locatie in Harmelen een goede locatie is uit het centrum.
Eigenlijk hebben we het hier over een gezond bedrijf dat de gemeente Woerden de das wil om doen!
Ik zou mij als ondernemer flink in de kou voelen staan!
Ik vraag het college Woerden een goede beslissing te nemen a.s. donderdag op de commissievergadering.
Mocht er een negatief besluit genomen worden voor de huidige opvang dan verwacht ik wel dat er een gelijkwaardige locatie voor de Happy Roedel wordt gezocht en toegewezen zodat dat de Happy Roedel niet zonder locatie komt te zitten!