Stop verhogen zorgpremies en van het eigen risico

JEP

/ #36

2016-03-09 04:18

Deze mongolentrut van een Edith Schippers (heb je die verdorven rotkop van haar gezien, niet te vertrouwen) wilt steeds verhogen. Compensatie is er niet. Ben chronisch ziek en mag niet werken. Inkomen 928,= per mand. Moeten alle kosten nog van af. Bij Syncasso krijg ik wekelijks dreigbreven of ik het Eigen Risico moet betalen. Kan ik niet; anders s er geen eten. Voedselbank geen oplossing. Ik moet me houden aan eendieet en.... wachttijd bij de voedselbanken drie jaar. Dus drie jaar geen eten? De vaste lasten avn huur en energie lopen gewoon door en wat wanneer je dan ook niet naar buiten kan en de enige uitweg is een internet en telefoonabonnement maar afsluiten omdat je dan nog iets kan bestellen? Oh word er dan nog gezegd...dat kunt u nog wel doen? Dan kunt u ook uw eigen risico betalen....NIET DUS!! Wanneer ik geen internet en telefoon zou hebben was ik nu dood geweest!! Dat laatste hebben ze liever want dan hebben ze geen kosten meer aan je.

Ik heb dat probleem maar weer aan de regering geworpen. Kan het niet meer. Of ik moet mijneten stelen.....