Steun Jitse Akse


Gast

/ #7820

2016-01-17 09:06

Het is triest om te zien hoever het OM van de werkelijkheid af staat ! Dit is zo'n zelfde falende actie als destijds om een marinier proberen te vervolgen.
Het wordt misschien eens tijd dat alle veteranen opstonden en dat zwak, ziek en misselijke landverraders in het kabinet, en helemaal het ver van je bed OM, eens op het rechte pad te zetten.

Ik ben zelf veteraan, als je hulp nodig hebt sta ik klaar voor jou.

Als het kabinet ballen heeft, pakken ze hun biezen en gaan ze naar Raqqa om daar te vertellen over de Genève conventie en over de rechten van de mens; dan ben je een vent.
Iemand die in welke vorm dan ook, ons beschermt moet door ons worden beschermd.

Ik ben er in de tussentijd wel achter gekomen dat de Nederlandse staat niet meer is voor de Nederlander. Kijk maar naar het tuig wat ons land binnenkomt en alles maar krijgt om ze maar rustig te houden, na het slachten en onthoofden van onschuldigen mensen. Als je iets doet tegen deze gewetenloze figuren die door de Nederlandse staat dus worden gesponsort dan wordt je vervolgd. Zou in mijn ogen toch andersom moeten zijn. Conclusie is dat als er echt wat aan de hand is wij het alsnog op mogen lossen en die hoge jongens ergens anders zullen zitten (ergens ver weg en veilig) Om vervolgens later ons nog te vervolgen om het niet opvolgen van de genevé conventie. Het is een gurillia oorlog waar je met de regels van genevé niets kan uithalen alleen maar gedood worden. Voor zo'n conventie moeten alle partijen zich aan houden.

Als je deze beginselen niet snapt moet je vervolgens maar niet vervolgen.


Als mede veteraan die ook de speciale nazorg heeft gekregen, net als elke willekeurige gelukszoeker (niet dus) de BIG FU.
Nee laten we het beestje niet bij de naam noemen, laat het maar lekker door etteren en vooral diegenen die er wel wat aan proberen te doen, te strikken en op te hangen.
Ik kan één ding zeggen: jullie zullen er snel allemaal achter komen hoe deze ISIS jongens zijn als zij hier komen.

Als je een SLA-schutter nodig hebt of een spotter laat het maar weten.
Een mede veteraan

Tijd voor actie zonder een lafhartig mandaat opgesteld door een ongeschikt figuur in de regering die waarschijnlijk ook zijn dienstplicht toevallig gemist heeft !