Steun Jitse Akse

Soldaat van Oranje
Gast

/ #3625 Jitse , Soldaat van Oranje

2016-01-16 17:06

Dhr. Jitse Akse is in mijn beleving de Soldaat van Oranje, zoals hij ook wel al genoemd wordt. Ik heb erg veel respect voor wat hij al heeft gedaan, en wat hij is. 

De lafaard die in dit verhaal voorkomt is het OM, onbeschrijfelijk in wat voor land wij tegenwoordig leven.
Onze voorouders hebben voor onze vrijheid gestreden en geleden, sommige nog steeds. Hij, Jitse Akse heeft de moed en het lef om IS ten strijde aan te vallen, hulde!

Nederland is bezaait met asielzoekers die hier enkel zijn om ons financieel te plunderen, naast dat zij zich uitleven op onze vrouwen, hun vrouwen en kinderen laten ze achter, net als hun ouders, zij vechten niet tegen de barbaar IS, maar krijgen hier alles wat Den Haag kan missen, want zelf zien zij dat probleem niet op straat, of wordt hun vrouw niet lastiggevallen, of dochters, zoals nu naar boven is komen dobberen in Almere, de politie stond er nota bene op te kijken via een beveiligingscamera, in zo'n verknipt en verpauperd land leven wij.

Is er één veteraan die gedwongen thuis zit, omdat de bezuinigingen er erg inhakte, zie mijn tekst hierboven, de oorzakers, de vluchtelingen, door deze inheemse soort mensen (uitgezonderd vrouwen met/en kinderen) zit Jitse thuis, werkeloos, en dat voor een man die zijn leven keer op keer op het spel heeft gezet om ons hier in vrijheid te kunnen laten leven. Nee dat is de politie niet, maar dat zijn de mannen die vooraan stonden en staan, in de vuurlinie!

Nu is zijn paspoort afgepakt en heeft een meldingsplicht, precies zoals ze een crimineel omschrijven, daarintegen mag het kickboxtertje Badr Hari, ondanks de rechtzaak tegen hem, ongedwongen met zijn vriendje Christiano Ronaldo in het buitenland op vakantie, chillend in het zonnetje bij het zwembad een coctail drinken....?!
Vergeet niet dat deze Badr, niets met verdediging te maken heeft, maar is van de pauper generatie Marrokanen die Nederland verder ziek heeft gemaakt, en ons dagelijks meer geld kost dan uw 30 jaar totaal opgebouwde pensioen.

Ik hoop van harte, dat wij dit als burger niet hoeven te pikken, Jitse, net als de andere veteranen zijn 40-45 niet vergeten, de rede waarom is ongeschreven, bent u Nederlander, en trots op Nederland? Laten we dat dan zo houden en laat ziek Nederland niet bezwijken door de Islam, IS, of andere kwakzalverijen die niet in Nederland, noch bij ons klimaat past!

Jitse, stand your ground!