Arthur moet weg uit Utopia

Niet zo'n sukkel als jullie allemaal!

/ #7281 Re: Re: zielige mensen

2016-01-11 16:30

#6563: - Re: zielige mensen 

 JA heb ik zeker. ik weet genoeg over zulke honden want mijn buurman had ook zo´n hond en wat Ivan met die hond doet is niets vergeleken met wat Ivan deed. vergeleken met ivan was dat gewoon een duwtje. Geloof me die hond is beter dat in Utopia dan buiten utopia zoals ik al gezegt hebt.

Jullie zijn gewoon allemaal zielig omdat jullie aandacht nodig hebben. het is een programma kijk eens veder kan je computer beeld en kijk eens wat er echt gebeurt in de wereld en niet alleen omdat het op TV komt er een groot probleem van maken.

En sorry hoor maar jullie zijn zo dom dat jullie nou echt denken dat SBS6 het toelaat dat er zo met de dieren om word gegaan. want er zijn sws mensen die wel naar utopia kijken die meer macht hebben dan jullie zielige stem.

En jullie vind het zielig wat Ivan doet met die honden maar ik zie hier niet op de site over de Dog whisperer, Hij geeft altijd die honden een trapje.  dat zou ik dan nog zieliger vind dan een automatische reatie van Ivan. want dat ging gewoon perongeluk want zo snel hij er iets over hoorde vond hij het meteen erg.

dus mensen stil nou maar want jullie stemmen slaan nergens op!