Arthur moet weg uit Utopia


Gast

/ #4272

2016-01-10 11:42

Ik ben het helemaal eens met het feit dat er geen slechtere plaats voor Arthur is om op te groeien, dan in 1 huis met Ivan.. Die man gaat hetzelfde met Arthur om als mijn ex met zijn Mechelaars.. Arthur zal daar opgroeien als een eigenzinnige hond, die zijn eigen plan gaat trekken.. Ik heb altijd met Mechelaars gewerkt en als je jezelf respectloos en autoritair op gaat stellen naar zo'n hond, zal tie ten alle tijden zijn middelvinger naar je opsteken en juist datgene gaan doen wat jij niet wilt.. Een Mechelaar is de meest menselijke hond die er bestaat en eist respect en waardering, weer je dat aan hem aan hem te tonen, krijg je zijn mooiste eigenschappen te zien.. Een hele trouwe, zorgzame en beschermende hond.. Wat ik gezien heb in het filmpje dat Ivan hem op de slof neemt, keert Arthur zichzelf nu al tegen Ivan en dat zal alleen maar erger worden.. Ivan heeft een vreselijk naar karakter en zal alleen het slechtste in Arthut wakker maken, met alle gevolgen van dien.. Dat hondje MOET daar weg!!