Arthur moet weg uit Utopia


Gast

/ #2982

2016-01-10 07:41

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik vind dat een kleine pup sowieso al niet tussen 15 personen moet opgroeien. Bekend is dat Ivan uit Utopia een zeer kort lontje heeft. Zich sterk agressief en dominant kan gedragen. Niet alleen naar de bewoners maar nu ook een afkeurend gedrag heeft laten zien door het schoppen van een kleine puppy. Stuitend om te zien. Excuses van Ivan hebben voor mij geen enkele waarde. Zijn woede uitbarstingen zijn niet normaal. Als Nicole straks de loods verlaat, zullen bij Ivan de emoties weer hoog op gaan lopen en ben bang dat hij dit af gaat reageren op pup Arthur.Deze pup verdient een rustige plek om met liefde op te kunnen groeien. Haal dat hondje daar weg. Deze pup is nu al een bijtertje. Wat als de hond straks volwassen is. Aub haal Arthur daar weg! De 'koning' van Utopia, is door de mand gevallen. Ontkroon hem. Bescherm Arthur en geef de pup een plek waar hij in rust op kan groeien. Ik zeg; laat Nicole Arthur opvoeden. Zij vertrekt toch maandag uit Utopia.