Arthur moet weg uit Utopia


Gast

/ #2759

2016-01-10 04:03

Ik word kwaad als ik dit soort berichten lees! Vraag: wie is de fokker van deze pup? Elke nieuwe eigenaar van een hond wordt goed uitgelegd wat er zoal bij komt kijken om een hond te hebben en type mens dat een (ras)hond krijgt. Wie binnen dat zinloze programma heeft dat geregeld met de fokker? Of is de pup op illegale manier daar gekomen. Hoe dan ook, dit is zeeeeeer fout!!!

De programmamakers zullen dit wel bedacht hebben voor de kijkcijfers. Alles voor de kijkcijfers... Dat je als mens met zo'n grote kulshow wil meedoen tot daar aan toe maar dieren hebben geen stem tenzij ze bij goede baasjes terecht komen. Baasjes die inleven in de behoeften van het dier. Volgens mij moet iemand binnen dat bedrijf de daadwerkelijke "baasje" zijn (alles doen zolang je maar niet werkloos wordt?). Hoe komt het bedrijf anders aan een pup? Of steunt het bedrijf het illegale dierenleed circuit?

Ik hoop dat veel medewerkers van productiebedrijf, mensen in Utopia en de fokker tot inkeer komen!

Btw ik las in een reactie over een koe op het terrein? Waar zijn de reglementen als dieren worden gebruikt voor een tv programma? Het dier en welzijn programma dat de staatssecretaris opgesteld heeft. Oh dat is er niet? Nou werk aan de winkel zou ik zeggen!!!!!!!!!