Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Tom Croonen
Gast

/ #121 Misbruiuk psychiatrie: gezonde mensen vastzetten, de grootste schande!

2016-01-09 18:57

ben zelf vele malen slachtofffer.
Het summum is moeder verplegen en in psychiatrie geplaatst te worden omdat ik zgn niet voor mezelf kon zorgen, maar de echte reden was,dat moeder een huis bezat en mijn zwager hebzuchtig was en als politieagent mij voor bovengestelde reden liet vastzetten.Ook mocht ik niet bij de rechter verschijnen ofschoon in de papieren staat dat ik er bij haar verscheeen.
Eeen ander keer schrijft de politie,dat ikbij neen wildvreemde aanbelde en een verward verhaal vertelde.
Belde bij een ouder aan waarvan ik een kind in de klas gehad had en praatte met de buurman samen oer noodzaak invoering No CURE NO PAY IN ADVOCATUUR.
Ook nu weer sinds 18 nov 2015 zit ik vast omdat de beveiliging van ziekenhuis CWZ mij eruit wilde sturen,hetgeen ze al 2x eerder deden.Een reden ervoor konden ze me niet geven en daar had ik ook geen recht op ,zo ook hun codes nietvolgens haar en de politei. Op 19 mei bij eerste hulppost in CWZ ziekenhuis in Nijmegen verklaarde de arts L. van Groenendael mij,dat meer dan de helft niet in de psychiatrie thuis hoort en iedereen weet dit.
Toen ik hem mededeelde,dat hij dit dan aan zijn meerdere en de Minister van Gezondheid mede diende te delen,werd ik op het volgende moment stevig door beveiliging in de kraag gegrepen!
Mijn psychiatrische relaas begint met ontdekking van schijnhuwelijk met Russin,waarbij het antwoorrd van overheid en semieoverheid enke in psychiatrie toesturen is middels politie.
Het is een schande om gezonde mensen vast tezetten in ons zgn democratisch land! en dan mag je er ook nog extra voor betalen!!! hr croonen geb dat 27-07-1944
Montgomerylaan 4
6551 DB Weurt