geen AZC in Geldermalsen

KweetWel

/ #976 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-16 09:56

#923: - Re: Re: Re: Re:  

 Oh, dus je weet wel wat de oorzaak is van het vluchten ?

Doe DAAR dan wat aan, man. De rotte appels moeten uitgeschakeld (en daarmee bedoel ik niet ombrengen) worden, waarmee een land een normaal beschaafde samenleving kan worden.

Alles platbombarderen is geen oplossing, maar in Irak zijn precisiebombardementen uitgevoerd, die uiteindelijk de boosdoenders het zwijgen hebben opgelegd. Dat moet hier ook weer gebeuren.

Zielige bedoening in de wereld. En wie zegt dat de mensen in nood zijn, omdat onze regering dat zegt, is ook niet goed bij z'n hoofd. Onze regering is zwak en laf. De eerste weken in afwachting van wat landen als Frankrijk en Duitsland over de vluchtelingenstroom zou zeggen of doen. En nu weer het liefste, braafste jongetje van de klas proberen te zijn, door de vluchtelingen bij wijze van spreken op te halen uit Duitsland of nog verder weg.

Internationaal moeten de regeringen een front vormen, die figuren als Assad, rebellen, ISIS uitschakelen (en daarmee bedoel ik niet ombrengen), ipv de vluchtelingen een lift te geven naar het beloofde land onder het mom : 'we moeten wat doen aan het probleem'.

Het probleem is niet de vluchtelingenstroom. Dat is een gevolg. Het probleem zijn die klootzakken in Syrie, die de boel op stelten zetten.  DAAR moet wat aan gebeuren.

Wat er nu gebeurd is echt onvoorstelbaar: Een stel primaten (want verder ontwikkeld zijn deze mensen volgens mij niet) hun zin geven, door hun anderen te laten onderdrukken of met elkaar fysiek op de vuist te gaan, waarbij grote schade aan mens en omgeving optreed.